Általános tájékoztató a megrendelhető termékek köréről, azokra vonatkozóan megjelenített árakról
A webáruház magánszemélyek és cégek ellátásához szükséges nyomtató kellékanyagok, papírok, nyomtatók és irodatechnikai berendezések eladását biztosítja.
A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és leírás is található. A fotó felett láthatja az árat, illetve a lap alján teheti kosarába a terméket. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.
Rendelési információk
A megjelenített termékek személyesen, telefonon, e-mailben és a webáruházon keresztül is megrendelhetőek.
Érvényes rendelést Ön regisztráció után - a szállítási és számlázási adatainak megadásával -, vagy e-mailben vagy akár telefonon is leadhat. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot.
A regisztráció szükséges és megkönnyíti a következő vásárlást, mert a rendszer már automatikusan felkínálja Önnek az adatait, így nem kell azokat újra beírni.
A termékek ára tartalmazza a törvényben előírt áfá-t, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget, mely a termékek méretétől, súlyától és értékétől, illetve a fizetés módjától függően változnak. A pontos szállítási költségről a rendelés során tájékoztatjuk.
A termékeket cégünk az GLS futárszolgálattal szállítja Önnek házhoz, de lehetősége van az árut személyesen is átvenni telephelyünkön, de erről mindenképpen egyeztetnie kell velünk legalább 1 nappal az átvétel előtt.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő 48 órán belül e-mailben visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
A megrendelés regisztrációhoz kötött. A rendelések feldolgozása munkanapokon 8:30-16:30 között zajlik. Természetesen ezen időpontokon kívül is leadhatja rendelését, de ebben az esetben megrendelését aznap már nem tudjuk feldolgozni.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2-6 munkanap.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Rendelés lépéseinek bemutatása
A megrendelt termék házhoz szállítása és annak díjfizetési módjai
Szállítási módok
Belföldi szállítás
Webáruházunk megrendeléseit belföldön általában az GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése rendszerint munkanapokon 8-16 óra között történik. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, akkor érdemes munkahelyi címét megadni, vagy egyes településeken a futárszolgálatok felár ellenében hétvégi kézbesítést is vállalnak. Utóbbinak a lehetőségét mindenképp érdemes velünk ellenőriztetni az adott településsel kapcsolatban. A futárszolgálat kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Külföldi szállítás
Külföldi szállítás nem megoldható!
Fizetési feltételek
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjén és a visszaigazoló levélben minden költséget tartalmaz.
A szállítási határidő általában 2-6 munkanap. Ennél hosszabb szállítási határidő esetén felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.
A következő fizetési lehetőségek közül választhat:
Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
Jótállás
Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát is szíveskedjen megőrizni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Kérjük kísérje figyelemmel hogy a jótállási jegy megfelelően érvényesítésre került-e, mivel az esetlegesen kijelölt szervizeknél a jótállási igény csak érvényes jótállási jeggyel érvényesíthető. Amennyiben a jótállási jegy szabálytalanul került kiállításra, jótállási igényével kérjük, forduljon hozzánk és kérje jegyzőkönyv felvételét. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadás elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét
Ön a Sléger Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló a Sléger Kft. vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Sléger Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
Telephely: 1126 Budapest Böszörményi út 5./b
E-mail: rozsdaskerekpar@gmail.com
Tel: 06-1-288-05-23
A pontos jótállási időről minden termékünk ismertetőjében felvilágosítást adunk. A jótállási idő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával kezdődik.
Természetesen a gyártó/jogszabály által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is érvényesek. Cégünk magára kötelezőnek tekinti az alábbi rendeleteket is: 151/2003 kormányrendelet
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a fogyasztási cikket kicseréljük, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A jótállás abban az esetben érvényes, ha a felhasználó betartotta a használati utasításban előírt feltételeket, azaz, ha a készüléket rendeltetésszerűen használta, ellenkező esetben pedig a szerviz/kereskedő bizonyítja, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza.
Tisztelettel,
Sléger Kft.
Boros Zoltán