JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

Általános tájékoztató a megrendelhető termékek köréről, azokra vonatkozóan megjelenített árakról
A webáruház magánszemélyek és cégek ellátásához szükséges nyomtató kellékanyagok, papírok, nyomtatók és irodatechnikai berendezések eladását biztosítja.
A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és leírás is található. A fotó felett láthatja az árat, illetve a lap alján teheti kosarába a terméket. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.


A kínált termékek kategória besorolása
Termékeinket több fő kategóriába soroltuk
  • Kerékpárok
  • Ajándékok
  • Alkatrészek
  • Használt kerékpárok
  • Használt bontott alkatrészek
  • Kerékpárszállítók
  • Kiegészítők
  • Recycling
  • Szerszámok
  • Vintage és retro termékek

Rendelési információk
A megjelenített termékek személyesen, telefonon, e-mailben és a webáruházon keresztül is megrendelhetőek.
Érvényes rendelést Ön regisztráció után - a szállítási és számlázási adatainak megadásával -, vagy e-mailben vagy akár telefonon is leadhat. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot.
A regisztráció szükséges és megkönnyíti a következő vásárlást, mert a rendszer már automatikusan felkínálja Önnek az adatait, így nem kell azokat újra beírni.
A termékek ára tartalmazza a törvényben előírt áfá-t, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget, mely a termékek méretétől, súlyától és értékétől, illetve a fizetés módjától függően változnak. A pontos szállítási költségről a rendelés során tájékoztatjuk.
A termékeket cégünk az GLS futárszolgálattal szállítja Önnek házhoz, de lehetősége van az árut személyesen is átvenni telephelyünkön, de erről mindenképpen egyeztetnie kell velünk legalább 1 nappal az átvétel előtt.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.


A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő 48 órán belül e-mailben visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
A megrendelés regisztrációhoz kötött. A rendelések feldolgozása munkanapokon 8:30-16:30 között zajlik. Természetesen ezen időpontokon kívül is leadhatja rendelését, de ebben az esetben megrendelését aznap már nem tudjuk feldolgozni.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2-6 munkanap.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.


Rendelés lépéseinek bemutatása

  1. Vásárlási tudnivalók
Roppant egyszerű nálunk vásárolni és jóval gyorsabb, mint egy hagyományos boltban. Legegyszerűbb, ha követi az automata rendszert és csak kitölti a megfelelő adatokat. Ha valahol mégis elakad, akkor segítséget nyújthat ez a rövid tájékoztató.
A következőkben végigvezetjük azokon a pontokon, melyek segítségével megrendelhet minden a honlapunkon szereplő termékeket, mint pl. tintapatron, fénymásolópapír, bélyegző, stb.
  1. A termék kosárba helyezése
Ha kiválasztotta az Önnek megfelelő terméket, akkor a "Kosárba" gomb segítségével a bevásárlókosárba helyezheti azt. A Kosárban természetesen egyszerre több készüléket is elhelyezhet, és amíg nem véglegesíti a megrendelést, addig korlátlanul változtathatja a termékek mennyiségét, vagy törölheti azokat.
  1. Rendelés elküldése
Ha meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett termékeket, akkor kérem:
  1. Kattintson a "Megveszem" feliratra.
  2. Ezután ha még nem lépett be vagy nem regisztrált, a rendszer automatikusan felajánlja a belépést vagy regisztrációt.
  3. Majd töltse ki a vásárláshoz szükséges mezőket, melyeket megjelenít webshop.
  4. Válassza ki a szállítási módot.
  5. Válassza ki a fizetési módot.
  6. Ellenőrizze és javítsa ki a nem megfelelően beírt adatokat a „Szerkeszt” gombra kattintva.
  7. Ha mindent rendben talál, akkor kattintson a "Rendelés megerősítése" gombra.
Kérem, kiemelten ügyeljen elérhetőségeinek megfelelő megadására, hiszen csak ebben az esetben tudjuk a rendelést visszaigazolni, valamint teljesíteni. Hibás adatok megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel. Pl. az E-mailes visszaigazolást megakadályozhatja a rosszul megadott E-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is.

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:
A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a név alatti oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Frissítés” (kék) gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a piros „X” azaz a „Törlés” gombot, majd ezt követően lent a „Pénztár” gombot.


A megrendelt termék házhoz szállítása és annak díjfizetési módjai
Szállítási módok
Belföldi szállítás
Webáruházunk megrendeléseit belföldön általában az GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése rendszerint munkanapokon 8-16 óra között történik. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, akkor érdemes munkahelyi címét megadni, vagy egyes településeken a futárszolgálatok felár ellenében hétvégi kézbesítést is vállalnak. Utóbbinak a lehetőségét mindenképp érdemes velünk ellenőriztetni az adott településsel kapcsolatban. A futárszolgálat kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Külföldi szállítás
Külföldi szállítás nem megoldható!

Fizetési feltételek
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjén és a visszaigazoló levélben minden költséget tartalmaz.
A szállítási határidő általában 2-6 munkanap. Ennél hosszabb szállítási határidő esetén felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.
A következő fizetési lehetőségek közül választhat:

  • Utánvét: A csomagot a futár kézbesíti és átvételkor kell neki a termék árát és a szállítási költséget kifizetni.
  • Banki utalással: Megrendelés után visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, mely alapján elutalhatja nekünk az összeget. Miután beérkezett a pénz a bankszámlára, átadjuk a terméket a futárnak. Ebben az esetben a futárnak már nem kell fizetnie semmit.
  • Készpénz: Telefonos egyeztetés után telephelyünkön, vagy kiskereskedőnk telephelyén készpénzzel is fizethet.
Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 


Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
Jótállás
Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát is szíveskedjen megőrizni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Kérjük kísérje figyelemmel hogy a jótállási jegy megfelelően érvényesítésre került-e, mivel az esetlegesen kijelölt szervizeknél a jótállási igény csak érvényes jótállási jeggyel érvényesíthető. Amennyiben a jótállási jegy szabálytalanul került kiállításra, jótállási igényével kérjük, forduljon hozzánk és kérje jegyzőkönyv felvételét. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadás elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét

Ön a Sléger Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló a Sléger Kft. vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Sléger Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
Telephely: 1126 Budapest Böszörményi út 5./b
E-mail: rozsdaskerekpar@gmail.com
Tel: 06-1-288-05-23

A pontos jótállási időről minden termékünk ismertetőjében felvilágosítást adunk. A jótállási idő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával kezdődik.
Természetesen a gyártó/jogszabály által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is érvényesek. Cégünk magára kötelezőnek tekinti az alábbi rendeleteket is: 151/2003 kormányrendelet
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a fogyasztási cikket kicseréljük, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A jótállás abban az esetben érvényes, ha a felhasználó betartotta a használati utasításban előírt feltételeket, azaz, ha a készüléket rendeltetésszerűen használta, ellenkező esetben pedig a szerviz/kereskedő bizonyítja, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza.


Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az Általános Szerződési Feltételeinket elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Sléger Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Jó vásárlást kívánunk és reméljük megtalálja az Önnek megfelelő terméket honlapunkon!

Tisztelettel,
Sléger Kft.
Boros Zoltán